Când angajezi o echipă profesionistă de supraveghere, aceasta îți oferă liniște sufletească pentru familia, vecinii, bunurile tale.
Cu serviciile Domarco Security de monitorizare a sistemelor de alarmare, ești încrezător că atmosfera familială de acasă este lipsită de griji și stres, pentru că știi că cineva acolo, supraveghează atent 24/7 sistemul de alarmare, și te anunță în cel mai scurt timp în caz de evenimente neautorizate de dvs.
- Cineva veghează în permanență pentru bunăstarea familiei și a bunurilor tale
- Un agent este atent 24/7 la orice semne de comportament sau activitate suspectă la obiectivele de interes
- Abilitatea de a personaliza nivelul de siguranță prezent în funcție de nevoile unui anumit obiectiv monitorizat
- Servicii discrete care oferă protecție reală pentru obiectivele monitorizate
Serviciul de monitorizare a sistemelor de alarmare presupune preluarea continuă – 24/7, 365 zile/an – a semnalelor transmise de sistemul de securitate al clientului către dispeceratul Domarco Security și gestionarea/rezolvarea acestor semnale în funcție de natura evenimentului transmis.
Dispeceratul Domarco Security poate conecta un număr nelimitat de abonați, și prin intermediul operatorilor dispeceri calificați și avizați conform legii 333/2003 pentru această activitate, asigură monitorizarea tuturor tipurilor de sisteme de alarmare.
Serviciul de monitorizare se desfășoară astfel: orice semnale primite de la sistemele de alarmare ale abonaților noștri sunt recepționate și interpretate de dispecerii Domarco Security 24/7, iar în funcție de eveniment: intrare prin efracție, incendiu, acționarea butonului de panică, etc., dispecerii alertează echipajele mobile de intervenție rapidă care se deplasează în cel mai scurt timp la obiectivul vizat și asigură soluționarea problemei. În cadrul dispeceratului nostru, evenimentele sunt transmise prin linie telefonică fixă, rețea de telefonie mobilă (GPRS / GSM), prin internet sau prin rețea radio.
În cazul în care se recepționează evenimente precum introducerea unei parole greșite, căderi de tensiune sau acumulatori, dezarmarea alarmei la o oră diferită față de programul obișnuit al unui abonat, operatorii noștri vor contacta abonatul respectiv pentru a confirma cu acesta că nu există suspiciune de eveniment fraudulos.